przewiń

tło

Antyperspiranty Rexona są naprawdę skuteczne – dzięki zastosowaniu opatentowanej technologii MotionSenseTM, aktywowanej ruchem, gwarantują ochronę przez cały dzień i zostawiają konkurencję daleko w tyle w testach konsumenckich.

cel

Skojarzyć Rexonę z aktywnym stylem życia, zaproponować aspiracyjne aktywności, opowiedzieć o MotionSenseTM językiem emocjonalnych benefitów. Innymi słowami – tchnąć nowe życie w claim marki.

idea

Niezależnie od aktywności, którą wybierasz Rexona towarzyszy Ci przez cały dzień. Nie tylko chroni, ale również motywuje i inspiruje. A nic nie motywuje tak, jak wsparcie koleżanek i szczypta rywalizacji.

realizacja

Kampanię przeprowadziliśmy w dwóch etapach. W pierwszym, bohaterką naszej opowieści uczyniliśmy Annę Lewandowską, mistrzynię świata w karate i promotorkę aktywnego stylu życia. W drugim etapie Anna Lewandowska ustąpiła miejsca… konsumentkom Rexony. Wokół idei MOŻESZ:WIĘCEJ stworzyliśmy social movement, opierający się na aktywności w gronie znajomych i wzajemnej motywacji.

Etap 1: Superambasadorka

Nakręciliśmy spot TV z Anną Lewandowską, płynnie wprowadzając ją do narracji marki. Nasza bohaterka idealnie odzwierciedla wartości Rexony: jest w ciągłym ruchu i czerpie z tego przyjemność, a przy tym dla konsumentek Rexony jest zarazem kobietą sukcesu, jak i jedną z nich.

ETAP 2: SOCIAL MOVEMENT

Stworzyliśmy aplikację mobilną, jakiej jeszcze nie było! Konsumentki Rexony mogły dzięki niej monitorować swoją aktywność fizyczną, zapisywać pokonane dystanse, spalone kalorie i czas poświęcony na ćwiczenia… Ale mogły też o wieje WIĘCEJ! Aplikacja pozwalała na łączenie się w grupy, umawianie na treningi i wspólne pokonywanie wyzwań Rexony!

EFEKTY

W trakcie trwania kampanii, znacząco poprawiła się pozycja marki na trudnym, konkurencyjnym rynku.

 

Sukces kampanii został doceniony, między innymi, przez magazyn Media&Marketing Polska, który wyróżnił Rexonę w raporcie marka/marketer roku.