Jesień i zima to sezony w których królowała nasza
komunikacja 4F! Odbiliśmy się od stylu klasycznego,
by miękko wylądować z oryginalnym przekazem,
który podbił serca tysięcy klientów, którzy w sporcie
widzą nie wyzwania, a radość. Nasze spektakularne
zdjęcia ozdobiły witryny 4F w Polsce i Europie i nadały
ton całej kampanii marki.
Mocna marka, mocna kampania, mocne zawodniczki.
5 przedstawicielek ligi LFL wpadło na plan prosto
ze Stanów i dało czadu! W efekcie powstała sesja zdjęciowa,
spot i strona internetowa promująca aktywację konsumencką.
Zwycięzców Black zabierze na tour po USA!
winthegame.pl
Jak odejść od standardowej komunikacji produktu, by pokazać cały jego potencjał?
Na czym oprzeć komunikację, by zaciekawić odbiorców i stworzyć społeczność,
kóra podziela wartości marki? Odpowiedzią na te pytania jest łamiącą stereotypy
zintegrowana kampania Maślanki Mrągowskiej.
niejembyleczego.pl
4 mln odsłon na YouTube, 20 tys. zgłoszeń konkursowych,
przyrost fanów o ponad 10 tys. w kanałach SM – z takim wynikiem
kończymy kampanię #12zawodnik dla Banku Zachodniego WBK.
Zapraszamy na dedykowaną stronę, od której wszystko się zaczęło!
12zawodnik.bzwbk.pl
Kampania #12zawodnik w prasie
William Peel dołączył do grona naszych klientów.
Z tej okazji życzymy wszystkim udanego wypoczynku w ten długi weekend majowy i wznosimy toast za wszystkich, którzy byli z nami przy tym projekcie.
Majówka
Nawet najmniejszy krok może zmienić Twoje Życie. Słynny bloger, Edwin Zasada, który „zabił grubasa”, zdobył koronę półmaratonów i założył Konto 1|2|3
w Banku Zachodnim WBK pokazał nam jak zrobić ten krok. Zobaczcie jego sukces w naszym nowym filmie.
www.youtube.com/watch?v=vIakaP3w_FI
Dedykowany landing page z formularzem zgłoszeniowym,
kampania display, animowane filmy rekrutacyjne -
zobacz, co przygotowaliśmy dla Firmowych Rewolucji
Banku Zachodniego WBK.
firmoweewolucje.bzwbk.pl
Raffaello to idealny prezent na każdą okazję: imieniny, urodziny,
rocznice… Wystarczy o nich pamiętać! Stworzyliśmy dedykowany
kalendarz przypomnień połączony z generatorem bilecików z życzeniami:
do wysłania elektronicznie albo wydrukowania i dołączenia
do opakowania przepysznych pralinek.
Kalendarz na www.raffaello.pl
Kalendarz na Facebooku
Ułatwiliśmy proces budowy polskich domów.
Stworzyliśmy narzędzie, dzięki któremu powstała budująca społeczność.
Budogram to aplikacja mobilna zintegrowana ze stroną www,
dzięki którym ludzie mogą wymieniać się wiedzą i doświadczeniami,
a także dokumentować postępy w procesie powstawania domu.
Patronat nad projektem objęła marka Wienerberger
- producent ceramiki budowlanej.
www.budogram.pl
W Red8 Digital kładziemy nacisk na tworzenie więzi między markami i ich konsumentami.
Kreujemy wierząc, że naprawdę wielkie idee nie lubią granic - dlatego nasze pomysły wykraczają poza ramy cyfrowego kanału. Tworzymy skuteczne kampanie od ponad 10 lat, bo mamy pasję, wierzymy w to, co robimy
i lubimy świętować sukcesy naszych Klientów.
Działamy jako część Red8 Group, jednej z największych, niezależnych grup reklamowych w Polsce.
Chcemy pracować na Twój sukces. Jesteśmy Red8 Digital.
Agencja Red8 Digital zaprojektowała i przeprowadziła akcję konsumencką. Postawiliśmy stronę internetową www.ulubionysmak.pl, gdzie każdy, kto zakupi promocyjne opakowanie lodów, może powalczyć o atrakcyjną nagrodę.
Wystarczy wprowadzić kod z paragonu, wypełnić formularz i odpowiedzieć na proste pytanie.
Nagrodą będzie zwrot 88% kosztu paragonu za zakupy, które obejmowały promocyjne lody Algida Śmietankowe – do kwoty 300 złotych.
Prócz samej akcji i strony www agencja Red8 Digital przygotowała również niezbędne do przeprowadzenia promocji
materiały BTL – woblery, owijki oraz plakaty.
Akcja wystartowała 1 lipca i potrwa aż do 30 września. Przez całe wakacje, a nawet trochę dłużej.
Więcej informacji dostępne pod www.ulubionysmak.pl.
Już po raz drugi na fanpage’u Raffaello Polska wystartował konkurs z okazji Dnia Matki.
internauci dzielą się opowieściami o swich mamach, przygotowała agencja Red8 Digital. Facebook’owy profil Raffaello jest dostępny dla polskich fanów od maja 2013 i zgromadził do tej pory 535 tys. fanów. Konkurs z okazji Dnia Matki to trzecia duża aktywacja w tym roku i potrwa do 26 maja.
Więcej informacji dostępne pod www.facebook.com/RaffaelloPolska.
Drugiego marca ruszyła rejestracja do nowego show telewizyjnego „Firmowe ewolucje” , który został stworzony przez Bank Zachodni WBK z myślą o małych i średnich przedsiębiorstwach.
Aby wziąć w nim udział wystarczy wypełnić ankietę dostępną na stronie. https://firmoweewolucje.bzwbk.pl Spośród zgłoszeń zostanie wybranych ok 10 firm, które odwiedzą eksperci. Z każdą z firm zostanie przygotowany jeden odcinek programu, który zostanie wyemitowany na antenie jednej z ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Termin rejestracji upływa 30 czerwca. Za koncept i wykonanie projektu odpowiada Grupa Red8. Strona, formularz rejestracyjny oraz animacje zostały stworzone przez agencję Red8 Digital.
16 marca rusza najnowsza kampania marki Rexona – Black + White z udziałem blogerki modowej Jessici Mercedes. Tegoroczna kampania połączona jest z konkursem modowym, w którym nagrodą są zakupy w towarzystwie Jessici Mercedes.
Aby wziąć udział w konkursie należy zakupić produkt z serii Black + White, przesłać zdjęcie czarno-białej stylizacji na zadany temat, za pomocą specjalnie stworzonej aplikacji Rexony na Facebooku. Konkurs potrwa do końca kwietnia, jest więc sześć tygodni na to, by stworzyć oryginalną stylizację i wygrać zakupy w towarzystwie ekspertki od mody.
Więcej informacji dostępne na https://www.facebook.com/RexonaPolska.
Agencja Red8 Digital odpowiada za produkcję aplikacji, przygotowanie kampanii display oraz materiałów ATL.
Już po raz drugi agencja Red8 Digital prowadzi loterię „Zanurz i wygraj” dla marki Lipton. Kolejny raz konsumenci mogą wynurzyć z kubków niezwykłe nagrody – a to wszystko dzięki niezwykłej mechanice konkursowej, dzięki której po zanurzeniu torebki herbaty w gorącej wodzie, pojawia się na niej symbol nagrody.
Konsumenci mają okazję wygrać: tablety Samsug Galaxy TAB S, kamery GoPro oraz opakowania herbaty Lipton piramidki.
Na potrzeby działań promocyjnych stworzono stronę www.zanurziwygraj.pl oraz wyprodukowano spot telewizyjny, który pojawi się w telewizji w kwietniu. Okres sprzedaży promocyjnej trwa od 2 marca do 31 października 2015.
Agencja odpowiada również za projekt opakowań i logistykę całej loterii.
Więcej informacji dostępne pod www.zanurziwygraj.pl.
Znana marka antyperspirantów dla kobiet udostępniła właśnie darmową aplikację mobilną MotionSense do monitorowania aktywności fizycznej. Jest to kolejny etap tegorocznej kampanii z udziałem Anny Lewandowskiej przygotowanej przez agencję Red8 Digital.
Darmowa aplikacja, dostępna zarówno dla telefonów z iOS, jak i Androidem, łączy kilka funkcji. Po pierwsze – mierzy i zapisuje pokonane dystanse, czas przeznaczony na ćwiczenia, spalone kalorie, kroki, tętno i wiele, wiele innych parametrów. Po drugie – daje użytkowniczkom możliwość publikowania swoich wyników, łączenia się w grupy i umawiania na treningi. Wreszcie – pozwala na wspólne zmierzenie się z wyzwaniami układanymi przez Rexonę wraz z Anną Lewandowską i walkę o atrakcyjne nagrody. Kolejne wyzwania publikowane będą sukcesywnie od 18. lipca co tydzień, a wyniki 8-etapowego konkursu zostaną ogłoszone w połowie września.
Aplikacja stanowi kolejny etap tegorocznej kampanii 360 stworzonej dla Rexony w całości przez agencję Red8 Digital. Do tej pory mogliśmy zobaczyć spot telewizyjny z Anną Lewandowską i materiały OOH – również przygotowane przez warszawską agencję, która od kilku lat obsługuje markę.
Więcej informacji dostępne pod https://www.facebook.com/RexonaPolska.
W sklepach pojawiły się specjalne opakowania herbaty Lipton, biorące udział w innowacyjnej loterii. Po raz pierwszy whistorii, nagrody można "wyłowić" prosto z kubka. Loteria, stworzona przez agencję Red8 Digital, potrwa do końca roku.
ZANURZ i WYGRAJ to pierwsza taka loteria w Europie. Uczestnicy, pragnący wziąć w niej udział, muszą... po prostu zaparzyć herbatę! W wielu ze specjalnych opakowań herbaty Lipton ukryte są torebki, na których – po zanurzeniu w wodzie – ukaże się symbol nagrody.
Red8 Digital na potrzeby loterii stworzyła stronę www.zanurziwygraj.pl i nakręciła spot telewizyjny, który wyjaśnia sposób działania tej innowacyjnej metody oraz zachęca do wzięcia udziału w zabawie. Agencja – wcześniej wielokrotnie współpracująca z Unilever Polska – odpowiada również za kreację materiałów POSM, projekt opakowań i logistykę całej loterii.
Więcej informacji dostępne pod www.zanurziwygraj.pl.
Agencja Red8 Digital przygotowała wakacyjną promocję dla marki Raffaello. Konkurs stanowi internetową część letniej kampanii 360.
Wakacje to czas podróży! Tego lata wszyscy fani Raffaello Polska na Facebooku będą mieli okazję zabrać wybraną osobę w niezapomniany rejs po Morzu Śródziemnym. Aby wziąć udział w konkursie, należy kupić promocyjne opakowanie pralinek Raffaello, oraz odpowiedzieć na pytanie w specjalnej aplikacji.
Konkurs rozpoczyna się już w poniedziałek (16.05) i potrwa do 31 lipca. Kampania wspierana jest spotem telewizyjnym. Na półkach sklepowych pojawiły się także dwa nowe opakowania Raffaello – 150 i 230 gramów. Nie lada gratką będzie również specjalna impreza, która odbędzie się 26 czerwca w Wilanowie. Jak co roku Raffaello przygotuje wtedy uroczystą galę inaugurującą letni sezon.
Aplikację konkursową Letni Rejs można znaleźć pod adresem www.letnirejs.pl. Działanie jest częścią kompleksowej komunikacji on-line marki, w całości prowadzonej przez Red8 Digital. W maju ubiegłego roku agencja wprowadziła Raffaello Polska do social media. Od tego czasu jest odpowiedzialna za obsługę marki oraz kreowanie jej treści w serwisach społecznościowych. Kilka miesięcy temu stworzyła również nową, lifestyle’ową odsłonę witryny raffaello.pl.
W czwartek 29-ego maja Agencja Red8 Digital zorganizowała specjalny event dla marki Domestos Polska. Wydarzenie skierowane do pracowników Unilever Polska miało za zadanie zapoznanie ich z nowym produktem Domestos Total Hygiene.
W tym celu stworzono strefę mocnego (w)rażenia, miejsce gdzie w ciekawy i angażujący sposób zaprezentowano dwie najważniejsze cechy produktu: wyeliminowanie nieprzyjemnego zapachu chloru, oraz dozownik Multijet posiadający aż 7 otworów ułatwiających walkę z bakteriami w muszlach toalet. Na uczestników czekał test wiedzy o produktach Domestos oraz liczne aktywności ruchowe i multimedialne – takie jak rzutki czy gry na konsolach typu Playstation Move i Xbox Kinect.
Do wygrania były liczne maskotki w kształcie bakterii, bony do Sephory, koszulki i specjalnie przygotowane zestawy Domestos.
To już kolejna współpraca Unilever Polska z Red8 Digital. Dotychczas agencja przygotowała dla marki kampanie herbaty Lipton, kosmetyków Rexona oraz Axe.
Więcej informacji dostępne na www.domestos.pl.
Do 23 czerwca 2014 roku potrwa futbolowa promocja telewizorów marki LG, w której dowygrania jest tygodniowy pobyt w Rio de Janeiro dla 4 osób podczas najgorętszych finałów tego lata. Akcję dla LG Electronics Polska przygotowała agencja Red8 Digital.
Tegoroczne święto kibiców piłki nożnej to, zwyczajowo, jedno z największych wydarzeń telewizyjnych. Szacuje się, że transmisje meczy z Brazylii będzie śledziło ponad 3 miliardy widzów na całym świecie. Trudno się dziwić, że okres poprzedzający mundial to czas wzmożonej aktywności marketingowej producentów telewizorów.
Fan piłki nożnej często staje przed dylematem – emocje na miejscu czy komfort śledzenia rozgrywek przed ekranem. Akcja "Telewizor z widokiem na stadion" pozwala połączyć te dwa światy – komentuje Marcin Kubiszak, odpowiadający w LG Electronics Polska za kategorię TV.
W promocji, przygotowanej przez Red8 Digital, zasady są proste – zakup dowolnego modelu telewizora LG objętego akcją nagradzany jest cennym gadżetem: smartfonem, listwą dźwiękową, albo konsolą do gier. Gwoździem programu jest jednak nagroda główna, czyli wycieczka do Brazylii. Zwycięzca konkursu, wraz z trzema osobami towarzyszącymi, spędzi tydzień w luksusowym apartamencie w Rio de Janeiro. Oczywiście podczas finałów. Agencja na potrzeby akcji stworzyła również dedykowaną witrynę www.widoknastadion.pl, materiały POS, kreacje display, a także spot radiowy.
Więcej informacji o promocji na www.widoknastadion.pl.
Rexona kontynuuje współpracę z agencją Red8 Digital, powierzając jej kompleksową obsługę najnowszej kampanii swoich produktów. Pod hasłem MOŻESZ:WIĘCEJ prowadzone będą działania 360° do których jako ambasadorkę marki zaproszono Annę Lewandowską.
Cieszę się, że agencja zaproponowała do tego projektu Annę Lewandowską, która swoją postawą i osiągnięciami doskonale odzwierciedla ideę MOŻESZ:WIĘCEJ. To hasło jest dla nas dewizą ludzi aktywnych, a aktywność ma przecież wiele imion. To nie tylko sport, lecz także wypoczynek ruchowy i rekreacja. Wraz z Red8 Digital przekonujemy kobiety, że nieważne jaką formę aktywności wybiorą, Rexona zapewni im niezawodną ochronę inspirując i dając motywację do kolejnych działań. – mówi Agnieszka Poremska, brand manager Rexona, Unilever Polska.
Kampania MOŻESZ:WIĘCEJ została zainaugurowana podczas konferencji PR zorganizowanej przez Red8 Digital a obecnie w telewizji można zobaczyć najnowszy spot reklamowy z udziałem Anny Lewandowskiej. Agencja odpowiada także za wsparcie displayowe kampanii oraz obsługę Rexony w Social Media. Już teraz można wziąć udział w konkursie zorganizowanym na facebookowym profilu Rexony, a według zapewnień marki jest to dopiero początek planowanych działań. Już niebawem zaprezentowana zostanie specjalna aplikacja mobilna, a wraz z nią kolejne kreacje z Anną przygotowane przez Red8 Digital.
Więcej informacji dostępne pod www.facebook.com/RexonaPolska.
Na fanpage’u Raffaello Polska wystartował konkurs z okazji Dnia Matki. Aktywację, w której internautkibędą dzielić się rysunkową twórczością swoich dzieci przygotowała agencja Red8 Digital.
Facebook’owy profil Raffaello jest dostępny dla polskich fanów od maja 2013 i zgromadził do tej pory 370 tys. fanów. Konkurs z okazji Dnia Matki to trzecia duża aktywacja w tym roku. Marka postawiła na twórczość – tym razem nie samych fanów, a ich pociech. Raffaello Polska zachęca do podzielenia się w aplikacji konkursowej laurkami wykonanymi przez dzieci. Trzy najlepsze prace zostaną nagrodzone rodzinnymi sesjami zdjęciowymi.
Akcja rozpoczęła się 19 maja 2014 i potrwa do końca miesiąca.
Do tej pory Raffaello przeprowadziło konkursy z okazji Walentynek oraz Dnia Kobiet. Pomimo krótkiego stażu w mediach społecznościowych, marka, gromadzi średnio 20 tys. interakcji w miesiącu. Jest piętnastą marką spożywczą pod kątem liczebności fanów na polskim Facebooku i pierwszą w swojej kategorii produktowej.
Więcej informacji dostępne pod www.facebook.com/RaffaelloPolska.