1. Cele
- Zwiększenie wizerunkowej wyrazistości marki oraz wyróżnienie jej w kategorii Brown Spirits poprzez opracowanie dostosowanej do polskich konsumentów komunikacji jej świata.
- Stworzenie platformy komunikacyjnej oraz wypełnianie jej interesującą treścią, możliwą do zaimplementowania w komunikacji 360 stopni.
- Oparcie komunikacji o ideę “The Greek Source of Sun” – U źródeł słonecznego smaku.
- Edukacja na temat produktu.
2. Strategia działań
- Komunikacja marki Metaxa oparta o SMAK SŁOŃCA, będzie platformą komunikacji dla działań ATL, BTL, PR, DIRECT w kanałach On-Trade i Off-Trade.
- Model komunikacji:
- Komunikacja mediowa
- Internet i media społecznościowe (kampania www, Facebook, Youtube).
- Strona WWW.
- PR.
- On Trade – restauracje i hotele
- Konkurs konsumencki.
- Promocje konsumenckie.
- Visibility.
- On Trade – restauracje i hotele
- Strona WWW
- Wizyty – 43 111.
- Odsłony – 219 647.
- Bounce rate – 29,36 %.
- Kampania WWW
- Liczba odsłon/wysyłek – 15,2 mln.
- Liczba odsłon/wysyłek – 38 163.
- Kampania uzyskała rezultaty wyższe niż planowano.
Kampania przełożyła się na 21,5 tys. wizyt na stronie lądowania i 1,8 tys.
przejść na stronę konkursową.
- FB
- Zwycięzcy konkursu prowadzą Fanpage marki.
Przez 365 dni mamy ciągłą relację z greckiej wyspy.
- 2 838 - Ilość fanów.
- 444 - aktywnych użytkowników w ciągu ostatniego miesiąca
- użytkownicy, którzy przeszukiwali stronę, przeglądali ją
lub wykorzystali zawartość na niej umieszczoną.
- 36 – opinie dodawane dla postu dziennie.