1. Cele

  • Zwiększenie wizerunkowej wyrazistości marki oraz wyróżnienie jej w kategorii Brown Spirits poprzez opracowanie dostosowanej do polskich konsumentów komunikacji jej świata.
  • Stworzenie platformy komunikacyjnej oraz wypełnianie jej interesującą treścią, możliwą do zaimplementowania w komunikacji 360 stopni.
  • Oparcie komunikacji o ideę “The Greek Source of Sun” – U źródeł słonecznego smaku.
  • Edukacja na temat produktu.

2. Strategia działań

  • Komunikacja marki Metaxa oparta o SMAK SŁOŃCA, będzie platformą komunikacji dla działań ATL, BTL, PR, DIRECT w kanałach On-Trade i Off-Trade.
  • Model komunikacji:
    • Komunikacja mediowa
      • Internet i media społecznościowe (kampania www, Facebook, Youtube).
      • Strona WWW.
      • PR.
    • On Trade – restauracje i hotele
  • Konkurs konsumencki.
  • Promocje konsumenckie.
  • Visibility.
    • On Trade – restauracje i hotele
  • Strona WWW
    • Wizyty – 43 111.
    • Odsłony – 219 647.
    • Bounce rate – 29,36 %.
  • Kampania WWW
    • Liczba odsłon/wysyłek – 15,2 mln.
    • Liczba odsłon/wysyłek – 38 163.
  • Kampania uzyskała rezultaty wyższe niż planowano.
    Kampania przełożyła się na 21,5 tys. wizyt na stronie lądowania i 1,8 tys.
    przejść na stronę konkursową
    .
  • FB
    • Zwycięzcy konkursu prowadzą Fanpage marki.
      Przez 365 dni mamy ciągłą relację z greckiej wyspy.
    • 2 838 - Ilość fanów.
    • 444 - aktywnych użytkowników w ciągu ostatniego miesiąca
      - użytkownicy, którzy przeszukiwali stronę, przeglądali ją
      lub wykorzystali zawartość na niej umieszczoną.
    • 36 – opinie dodawane dla postu dziennie.